REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Savills został wyłącznym agentem budynku Grzybowska Corporate Centerartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Savills został wyłącznym agentem budynku Grzybowska Corporate Center
Savills, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości, został wybrany przez firmę deweloperską Golu...
[świętokrzyskie] Focus Estate Fund nowym właścicielem Galerii Sandomierzartykuł
Pokaż artykuł
[świętokrzyskie] Focus Estate Fund nowym właścicielem Galerii Sandomierz
Fundusz inwestycyjny Focus Estate Fund kupił Galerię Sandomierz, centrum handlowe w południowo-wscho...
[Szczecin] Gryfia sprzedaje grunty pod produkcję farm wiatrowychartykuł
Pokaż artykuł
[Szczecin] Gryfia sprzedaje grunty pod produkcję farm wiatrowych
W Szczecinie podpisano umowę sprzedaży przez Szczecińską Stocznię Remontową „Gryfia” 20,9 ha gruntu...
Budowa Aquaparku w Międzyzdrojach na półmetkuartykuł
Pokaż artykuł
Budowa Aquaparku w Międzyzdrojach na półmetku
Aquapark, realizowany przez inwestora Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach przekroczył półmetek prac. Pierwszych gości obiekt podejmie jesienią 2025 r. Elewacja przyszłego Aquaparku przywdziewa ostateczną szatę – ukończono montaż specjalnych żyletek na elementach elewacji narażonych na duże nasłonecznienie – żyletki zacienią je pomagając w utrzymaniu komfortu termicznego budynku.
Trwa budowa wielkich elektrowni gazowo-parowych w Ostrołęce i Grudziądzu [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa wielkich elektrowni gazowo-parowych w Ostrołęce i Grudziądzu [ZDJĘCIA]
W województwie kujawsko-pomorskim oraz na Mazowszu realizowane są dwie ważne inwestycje dla polskiego systemu elektroenergetycznego. To elektrownie gazowo-parowe w Grudziądzu i w Ostrołęce. Druga z nich weszła w ważny etap. Rozpoczęły się już próby ciśnieniowe kotła HRSG (ang. Heat Recovery Steam Generator – kocioł odzysknicowy), który jest jednym z najważniejszych urządzeń elektrowni.
Ta inwestycja w Polsce zdenerwowała Rosję. Trwa realizacja przekopu przez Mierzeję Wiślaną [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Ta inwestycja w Polsce zdenerwowała Rosję. Trwa realizacja przekopu przez Mierzeję Wiślaną [FILMY]
Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
[Olsztyn] Jones Lang LaSalle zarządcą nowo otwartego Domu Handlowego Dukat w Olsztynieartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Jones Lang LaSalle zarządcą nowo otwartego Domu Handlowego Dukat w Olsztynie
Firma Jones Lang LaSalle ma przyjemność poinformować, iż została wybrana nowym zarządcą Domu Handlow...
[Świdnica] SITA o największym projekcie PPP w gospodarce odpadami – spalarnia w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Świdnica] SITA o największym projekcie PPP w gospodarce odpadami – spalarnia w Poznaniu
SITA Polska już po raz trzeci została Partnerem Kongresu Regionów w Świdnicy. Wszystkich uczestnikó...
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddyartykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu rozpoczęła się seryjna produkcja hybrydowego Volkswagena Caddy
Globalny koncern motoryzacyjny Volkswagen stawia na Polskę i Poznań, rozpoczyna produkcję hybrydowego Volkswagena Caddy. VW Caddy to jeden z liderów w swoim segmencie. Od ponad 20 lat jest produkowany wyłącznie w zakładzie Volkswagena w Poznaniu, skąd trafia na rynki całego świata. Tylko w zeszłym roku z fabryki w stolicy Wielkopolski wyjechało prawie 87 tysięcy modeli Caddy 5. Teraz dołącza także model hybrydowy tego popularnego modelu.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Kolejne dwie firmy zainwestują w Małopolsce w ramach Polskiej Strefy Inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne dwie firmy zainwestują w Małopolsce w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Krakowski Park Technologiczny (KPT) wydał kolejne dwie decyzje o wsparciu inwestorów w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Decyzje trafią do firmy Fabryka Kart Trefl-Kraków Sp. z o.o. mającej swoją siedzibę w podkrakowskim Podłężu oraz do firmy Wessper Sp. z o.o. z Rzezawy. Suma nakładów inwestycyjnych wyniesie 18 062 700,00 zł.
Rusza realizacja kolejnego odcinka drogi ekspresowej S11artykuł
Pokaż artykuł
Rusza realizacja kolejnego odcinka drogi ekspresowej S11
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowę na budowę 23-kilometrowego odcinka S11 pomiędzy Siemianicami i Gotartowem. To jeden z trzech odcinków 46-kilometrowej trasy, który połączy trzy województwa.
REKLAMA